Jana Wang Dengan Mymode
-oleh Kamarul ' Azim-

Saya pasti anda semua tertanyatanya bagaimanakah menjana wang dengan mymode.
Post sebelum ini telah saya terangkan serba ringkas tentang perniagaan sms. Memang benar anda warganegara Malaysia boleh menjana wang dengan hanya menggunakan sms.

Mymode,merupakan perniagaan yang diperkenalkan oleh
ASIA MOBILE COMMERCE PRIVILEGE (M) SDN. BHD.

Produk yang dijual dalam perniagaan ini ialah reload handphone.Hanya reload maxis dan celcom saja dijual manakala reload digi tidak lagi.Tak tahu lah kenapa tetapi andaian saya pihak digi ingin menjaga status perniagaan mereka.

Bagaimanakah anda boleh jana duit?
Senang saja,anda hanya perlu jual produk anda.Jika reload anda laku,anda akan dapat duit.Ia sama seperti perniagaan konvesional cuma dengan mymode tak perlu kedai,lesen perniagaan dan papa-apa yang biasa diperlukan dalam perniagaan konvesional.

Apa yang anda perlukan ialah modal reload dan handphone.Zaman sekarang ni siapa yang takde handphone?Hampir seluruh rakyat Malaysia ada handphone.Rakyat Malaysia pada tahun 2008 hampir 30juta orang.Lihatlah berapa ramai pelanggan anda di Malaysia ini.Ke mana saja anda pergi pastianda jumpa pelanggan anda.Ibu bapa,kawan-kawan,adik beradik dan sesiapa saja yang ada handphone adalah pelanggan anda.Mengapa?kerana mereka perlukan reload.Jadi apa tunggu lagi?Mulakan langkah bijak anda kearah bebas kewangan.



0 comments